NFZ uruchamia Teleplatformę Pierwszego Kontaktu

Narodowy Fundusz Zdrowia uruchamia Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). To usługa polegająca na udzielaniu świadczeń opieki zdrowotnej w postaci porad lekarskich, porad pielęgniarki lub położnej udzielanych na odległość na całym terytorium Polski...

W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą Pierwszego Kontaktu (TPK) za pomocą, bezpłatnego, ogólnodostępnego numeru telefonu: 800-137-200 oraz przy pomocy wideoczatu.

W ramach tej usługi pacjent TPK może uzyskać poradę w języku polskim, angielskim, rosyjskim a także ukraińskim oraz języku migowym poprzez wideoczat.

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu

Zobacz więcej informacji:

  1. Centrala NFZ ? Aktualności / Aktualności / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) ? finansujemy zdrowie Polaków (https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/tpk-twoja-pomoc-medyczna-w-godzinach-wieczornych-w-weekendy-i-swieta,7987.html)
  2. Teleplatforma Pierwszego Kontaktu / Kontakt / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) ? finansujemy zdrowie Polaków (https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/)

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu Teleplatforma Pierwszego Kontaktu Teleplatforma Pierwszego Kontaktu

Redaktor: Łukasz Bressa

Authors: Źródło: UMiG Nysa (tekst i foto www.nysa.eu)

© 2005-2024 Nasza Nysa. Designed By JoomShaper