TELEPORADA - Apel do pacjentów przychodni

Lekarze apelują, by zgłaszać się do przychodni tylko w pilnych sytuacjach, bezwzględnie wymagających badania. Wszystkie wizyty planowe, badania kontrolne powinniśmy przełożyć na późniejszy termin. Lekarze podkreślają, że porady można uzyskać także telefonicznie...

Poniżej publikujemy apele Przychodni Rodzinnej Mariacka i Przychodni Rodzinnej Vita.

NZOZ Przychodnia Rodzinna Mariacka:

Drodzy Pacjenci!!!!

PRZEDŁUŻANIE RECEPT!!!

Przy zamawianiu recept konieczne jest podanie NUMERU TELEFONU!!!
Proszę NIE DOŁĄCZAĆ książeczek RUMowskich!
Karteczki można zostawiać w skrzynce na listy przy drzwiach wejściowych do przychodni lub wszystkie wymagane dane wysłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na karteczce lub w mailu proszę umieścić tylko nastepujące informacje:

-nazwa leku, dawka, częstotliwość stosowania,
-imię i nazwisko,
-nr PESEL lub data urodzenia
-nr telefonu kontaktowego,
-ewentualne uwagi.

Realizacja maksymalnie 5 dni roboczych. Będziemy informować o kodzie e-recepty.

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce zmieniamy do odwołania sposób organizacji pracy przychodni.

W trosce o Wasze zdrowie prosimy o unikanie osobistych wizyt w przychodni. Od dzisiaj, aż do odwołania, będą one możliwe jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z lekarzem.

Preferowaną formą kontaktu z lekarzem będzie konsultacja telefoniczna (tzw. TELEPORADA).

W trakcie TELEPORADY lekarz decyduje, czy pacjent powinien osobiście odbyć wizytę w gabinecie, wydaje wszelkie zalecenia, wystawi zdalnie e-receptę lub jeśli to konieczne e-zwolnienie.

Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, a także w trosce o Wasze zdrowie, przypominamy, iż Przychodnia Rodzinna Mariacka realizuje e-recepty, a ich zapotrzebowanie prosimy składać wyłącznie drogą telefoniczną pod nr telefonu 774355602, 774355604 (dzieci) lub w skrzynce przy drzwiach wejściowych.

W kolejnych postach będziemy udostępniać aktualne informacje związane z funkcjonowaniem przychodni.

Vita Nysa Przychodnia Rodzinna

APEL DO PACJENTÓW. JAK ZAPOBIEC TRANSMISJI KORONAWIRUSA I NIE ZABLOKOWAĆ PRZYCHODNI NA 14 DNI

W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną dotyczącą koronawirusa oraz trwającym szczytem zachorowań na grypę, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego, zwracamy się do pacjentów NZOZ VITA w Nysie, przy ul. Piłsudskiego 47 z prośbą o:

?zgłaszanie do przychodni TYLKO w sytuacjach koniecznych, bezwzględnie wymagających badania lekarskiego;wszystkie wizyty planowe, badania kontrolne powinny być odroczone.

?kontynuacja leczenia przewlekłego, wydawanie skierowań na badania kontrolne, analiza wyników,

zaświadczenia ? powinny odbywać się bez wizyty pacjenta w przychodni (teleporada, korespondencja mailowa) ? dokładne informacje pod numerem telefonicznym do rejestracji 77 40 17 031, 506 353 441, 77 40 17 029, 506 142 117, 77 409 39 50, 77 433 34 76

?w przypadku wizyty, które muszą odbyć się w przychodni zgłaszanie się o umówionej godzinie celem ograniczenia ilości przebywających w poczekalni pacjentów, tym samym ograniczenia ryzyka transmisji zakażeń. Pacjenci kaszlący proszeni są o zasłanianie twarzy podczas kaszlu;

?w przypadku łagodnej infekcji nie wymagającej interwencji lekarza ? leczenie objawowe i odpoczynek w domu

WAŻNE: osoby potrzebujące zwolnienia lekarskiego mogą je zgodnie z zaleceniami MZ otrzymać po konsultacji telefonicznej z lekarzem (teleporada odbywa się o konkretnej godzinie ? lekarz oddzwania)

?w przypadku poważnej infekcji przebiegającej z gorączką, dusznością i kaszlem u osoby, która w ciągu ostatnich 14 dni przebywała za granicą i/lub miała kontakt z osobą podejrzaną o infekcję (lub ze stwierdzoną infekcją) koronawirusem ABSOLUTNE NIE ZGŁASZANIE SIĘ DO PRZYCHODNI.

Prosimy w tej sytuacji o kontakt z sanepidem w Nysie pod nr tel 602 654 656 . W przypadku nasilonych objawów telefon na numer alarmowy 112 lub 999 lub zgłoszenie bezpośrednio do Oddziału Zakaźnego w Nysie lub w Opolu.

Pacjenci z całego kraju mogą dzwonić na infolinię NFZ 800 190 590.

?Prosimy ABSOLUTNIE nie zgłaszać się do przychodni z dzieckiem celem wystawienia zaświadczenia, że jest zdrowe. Narażacie Państwo w ten sposób zdrowe dziecko na potencjalne zarażenie w poczekalni.

Apel do pacjentów

Authors: Źródło: Starostwo Nysa (tekst i foto www.powiat.nysa.pl)

© 2005-2024 Nasza Nysa. Designed By JoomShaper